Podróż Bruce'a Wayne'a od początków do legendy, jego trening z Ligą Cieni, stanie się bohaterem Gotham i założenie nowej rodziny z sojuszników: Jim Gordon, Catwoman, Robin, Nightwing i Batgirl. Staw czoła stale rosnącemu zagrożeniu ze strony złoczyńców od Batmana, stając naprzeciw Jokera, Pingwina, Mr. Freeze'a, Poison Ivy, Bane'a i wielu innych.
Batman, Jim Gordon, Robin, Nightwing, Batgirl, Catwoman i Talia al Ghul dysponują unikalnymi umiejętnościami i wyjątkowymi gadżetami, które pomogą ci rozwiązać przestępstwa, wykonać wyzwania i zwiedzić wciągające Gotham, pełne sekretów i niespodzianek.
W tym zestawie znajdziesz całą gamę kostiumów Batmana oraz indywidualne stroje dla każdej grywalnej postaci, inspirowane 86-letnią historią Batmana.
Szeroka gama Batmobili i Batmotocykli, którymi możesz stylowo poruszać się po otwartym świecie Gotham. W tym kultowe pojazdy, takie jak legendarny Tumbler.