Hvad er Golden Batarang Knucks-spidshakken og Bricks and Batarangs-indlæsningsskærmen?
Golden Batarang Knucks-spidshakken og Bricks and Batarangs-indlæsningsskærmen er genstande i spillet og en indlæsningsskærm, som du kan bruge i Fortnite fra den 14. maj 2026 kl. 13:00 CEST.
Efter spillets lancering den 22. maj 2026 eller via tidlig adgang fra den 19. maj 2026 får brugere, der køber LEGO Batman: Legacy of The Dark Knight, også Golden Batarang Knucks-spidshakken og Bricks and Batarangs-indlæsningsskærmen i Fortnite. Sørg blot for, at du køber LEGO Batman: Legacy of The Dark Knight med den samme Epic-konto, som du bruger til at spille Fortnite.
Ja! Hvis du er logget ind med din Epic-konto på PC eller mobil, eller du har knyttet din(e) konsolkonto(er) til din Epic-konto, vil Golden Batarang Knucks-spidshakken og Bricks and Batarangs-indlæsningsskærmen være i dit Fortnite Locker fra den 14. maj 2026j kl. 13:00 CEST.