Apakah itu Beliung Golden Batarang Knucks & Skrin Pemuatan Bricks dan Batarang?
Beliung Golden Batarang Knucks & Skrin Pemuatan Bricks dan Batarang ialah item dalam permainan dan skrin pemuatan yang anda boleh gunakan dalam Fortnite mulai 14 Mei 2026, 7:00 PM (GMT+8).
Ya! Jika anda mendaftar dengan akaun Epic anda di PC atau peranti mudah alih, atau telah menyambung akaun konsol anda ke akaun Epic anda, Beliung Golden Batarang Knucks & Skrin Pemuatan Bricks dan Batarang akan ada di Lokar Fortnite anda mulai 14 Mei 2026, 7 MLM (GMT+8).