Altın Batarang Pençesi kazması ile Yapım Parçaları ve Batarang'ler, 14 Mayıs 2026 TSİ 14.00'ten itibaren Fortnite'ta kullanabileceğin oyun içi eşyalar ve yükleme ekranıdır.
Oyunun 22 Mayıs 2026'daki çıkışının ardından veya 19 Mayıs 2026'da başlayacak erken erişim kapsamında, LEGO Batman: Legacy of The Dark Knight satın alan kullanıcılar ayrıca Fortnite'ta Altın Batarang Pençesi kazması ile Yapım Parçaları ve Batarang'ler yükleme ekranının sahibi olacak. LEGO Batman: Legacy of The Dark Knight'ı, Fortnite oynamak için kullandığın Epic hesabıyla satın aldığından emin ol.
Evet! PC veya mobilde Epic hesabınla oturum açtıysan ya da konsol hesabını/hesaplarını Epic hesabına bağladıysan Altın Batarang Pençesi kazması ile Yapım Parçaları ve Batarang'ler yükleme ekranı, 14 Mayıs 2026 TSİ 14.00 itibarıyla Fortnite Dolabında yer alacak.