Join machine hunter Aloy as she leads a colourful crew of heroes on a quest to save the world. Dive into boundless adventure, customize to your heart’s content, and take on action-packed battles solo or with friends.
Join hunter Aloy as she battles to save Earth from an ancient digital demon, and a gang of sunworshippers who want to live in a world without shade so they can soak up the rays while everything burns.
Hunt machines on your own as Aloy, or unlock colourful heroes Varl, Teersa, and Erend, and use their unique skills to defeat enemies and overcome challenges. Share the fun with another player online*, or via innovative couch co-op on a single screen, so you’re always in the same world together.
Uncover secrets from Aloy’s mysterious past as you explore stunning LEGO locations inspired by the world of Horizon, including thriving forests and soaring mountains. Delve deep into the underground Cauldrons or climb the iconic Tallnecks – all beautifully recreated in LEGO bricks.