Let Me Sleep
Solve spooky puzzles and try to go to sleep. If you dare. Explore a haunted house and help your sleepy friend have some rest in this unique and creepy puzzle-solving adventure game!
In Let Me Sleep, you are helping our guy to get some sleep because he is so tired and can’t get enough of it. In a house full of horrors and monsters, there are secrets hidden behind and under every door, bed, and crack. Make sure to solve spooky puzzles and perform, sometimes, dirty tasks and help our friend sleep safe and sound!
The further you go the spookier it gets. Unlock secret cosmetic items, go through all of the alternative endings, unravel the darkness and tackle everything that comes your way. The clock is ticking. Hurry up and turn off the lamp!
With an immersive storyline, stylish art, and engaging gameplay, Let Me Sleep is a puzzle-solving adventure for all, whether you’re brave enough or not. Get ready to get your hands dirty and solve some spooky puzzles!