Lethargy
Wake up or sleep forever! With the RAV drone, explore, run, escape, or destroy terrifying enemies. In this third-person game! Is it a nightmare or reality? Discover the truth before the line between sleep and wakefulness blurs.
Visit our YouTube page to see the latest news and developments on Lethargy. Just click the button on the side.
The most pressing question haunts you: are you truly awake, or trapped in an endless nightmare?
Lethargy is a first-person game in which the player controls a character named Diana. She wakes up in a completely unfamiliar place, a sci-fi-style room, but she doesn't find it strange, because for her, what's happening is just a dream.
However, the events that occur during her journey make her question whether this is truly a dream or pure reality.
She's initially completely unarmed, but as she progresses through the challenges and stages of the game, she soon acquires a powerful Multi-Shot Weapon that can fire infinite projectiles (though with little damage), lasers, grenades, sticky grenades, and flamethrowers!
As the story progresses, the setting only changes in size and shape, but remains the same, as if Diana's mind were changing, not her surroundings.
Rooms, corridors, or gigantic spaces may appear, but they always maintain the same appearance.
As soon as she awakens, Diana meets a little drone named RAV, who will guide her to the exit. He'll give her tips on how to get through each level and help her destroy some enemies if she's incapacitated. But be careful! RAV is powerful, but limited! So try to recover quickly before RAV's power runs out.
Beware of the enemies that will challenge our heroine Diana! Dolls with powerful kicks can cause a lot of trouble, as well as monsters and other types of diabolical enemies.
You'll have to overcome some challenges without weapons, simply running away and using strategies to defeat enemies. Use lights and available items scattered throughout the environment to defeat them.
But don't worry! Your weapon is with you! Just defeat your "self," grab the weapon, and the power will be at your fingertips. A multi-shot weapon capable of firing infinite projectiles (but with low damage), lasers, grenades, sticky grenades, and flamethrowers! All in a single multi-shot weapon!