Pakiet Let's Build a Zoo + Aquarium Odyssey
Poznaj symulator zarządzania zoo Let's Build A Zoo od Springloaded wraz z najnowszym dodatkiem DLC, Let's Build A Zoo: Aquarium Odyssey. Buduj i dekoruj wybiegi, kupuj i rozmnażaj zwierzęta, zatrudniaj weterynarzy i innych pracowników… A potem spróbuj swoich sił w składaniu genu!