Let's Build a Zoo Ultimate Bundle
It's time to Build a Zoo! Construct and decorate enclosures, buy and breed animals, hire zookeepers and vets... then try your hand at DNA splicing, and stitch together over 300,000 different types of animal.
Escape to a brand new AQUARIUM ISLAND and discover a world of seafaring beasts. Start a brand new zoo complete with adorable water splashing and ocean dwelling creatures, brand new themed shops and a whole host of new decorations to give your guests the ultimate aquatic experience!