Let's Build A Zoo + Dinosaur Island Bundle
It's time to build a zoo! Let out your wild side, and create your own animal empire with this cute, expansive management sim. Import and breed rare creatures, hire the right staff, keep your visitors happy, and deal with plenty of weird and wonderful events. Then try your hand at DNA Splicing, and stitch together over 300,000 different types of animal, ranging from the majestic Giraffephant to the peaceful PandOwl! Construct and decorate enclosures, buy and breed animals, hire zookeepers and vets... then try your hand at DNA splicing, and stitch together over 300,000 different types of animal!
Let's Build a Zoo lets you import a variety of animals from other Zoos around the world! Breed your animals and start families to expand your wildlife and fill your enclosures. But if that doesn't suit you... you could just create animals instead! With DNA splicing at your finger tips, you have the power to bind together over 300,000 different types of animal, creating monstrosities and oddities as you go! Ever wondered what a ChicKaka would look like? Now you can find out!
Your adventures on this unexplored Dinosaur Island will be full of brand new quests, moral choices and news articles!
With incredible fossil discoveries, over 50 new dinosaur species are now ready for you to adopt and showcase to your visitors!
Let your guests step into a brand new world with new themed shops, decorations, signs and pathways!