Let's Build a Zoo + Aquarium Odyssey Paketi
Hayvanat bahçesi kurma vakti! Kafes inşa edip süsle, hayvan satın alıp çiftleştir, hayvan bakıcısı ve veteriner tut. Daha sonra DNA birleştirmeyi deneyerek 300.000 farklı türde hayvanı birleştir. Herhangi bir sorun çıkması imkânsız...