Let's Build A Zoo + Dinosaur Island Paketi
Hayvanat bahçesi kurma vakti! Vahşi yanını ortaya çıkar ve bu şirin ve kapsamlı yönetim simülasyonu ile kendine bir hayvan imparatorluğu inşa et. Ender görülen hayvanları yetiştir ve ithal et, doğru personeli işe al, ziyaretçilerinin gönlünü hoş tut ve birçok tuhaf ve muhteşem olayın üstesinden gel. Daha sonra DNA Birleştirmeyi deneyerek aralarında devasa Zürafil (Giraffephant) veya sıcakkanlı PandaKuş (PandOwl) da bulunan 300.000 farklı türde hayvanı birleştir! Kafes inşa edip süsle, hayvan satın alıp çiftleştir, hayvan bakıcısı ve veteriner tut. Daha sonra DNA birleştirmeyi deneyerek 300.000 farklı türde hayvanı birleştir!
Let's Build a Zoo oynarken dünyadaki diğer Hayvanat Bahçelerinden birçok farklı hayvan ithal edebilirsin! Hayvan yetiştir ve sürülerini genişleterek kafeslerini doldur. Eğer bu fikirden hoşlanmadıysan bunun yerine kendi hayvanlarını da yaratabilirsin! DNA Birleştirme sayesinde 300.000 farklı türdeki hayvanı melezleyebilir, hilkat garibeleri ve tuhaf yaratıklar yaratabilirsin! Bir Çikaka (ChicKaka) nasıl görünür hiç düşündün mü? Şimdi bu sorunun cevabını öğrenebilirsin!
Keşfedilmemiş bu Dinosaur Island'daki maceran boyunca yepyeni görevleri tamamlayacak, ahlaki seçimler yapmak zorunda kalacak ve haber makaleleriyle baş edeceksin!
Muazzam fosil keşifleriyle birlikte artık 50'den fazla dinozor türü misafirlerin için ziyarete açıldı!