Let's Build a Zoo
Czas zbudować zoo! Poczuj zew natury i stwórz własne imperium zwierząt w tym uroczym, obszernym symulatorze zarządzania. Importuj i hoduj rzadkie gatunki, zatrudniaj odpowiednich pracowników, uszczęśliwiaj zwiedzających i radź sobie z mnóstwem dziwnych i wspaniałych zdarzeń. A potem spróbuj swoich sił w składaniu genu i stwórz ponad 300 tysięcy różnych gatunków zwierząt, od majestatycznych Giraffephantów po spokojne PandOwle!
Let's Build a Zoo pozwala zaimportować różnego rodzaju zwierzęta z innych zoo na całym świecie! Hoduj zwierzęta i zakładaj zwierzęce rodziny, żeby poszerzyć faunę i wypełnić wybiegi. Ale jeśli to Ci nie pasuje... możesz po prostu tworzyć zwierzęta! Przy pomocy technologii składaniu genu możesz stworzyć ponad 300 tysięcy różnych gatunków, kreując prawdziwe potwory i dziwolągi! Nie wyobrażasz sobie, jak wyglądałaby ChicKaka? Teraz możesz się przekonać!