Letsss Play
For us, Early Access is an opportunity to build our game together with our community. We believe that feedback and active participation from players are essential to making the project truly exciting and high-quality. By releasing the game at this stage, we want to gather valuable feedback on gameplay, balance, and new ideas. This will allow us to iteratively improve the game, fix bugs, and develop the aspects that players enjoy the most. Your support and involvement are key to realizing our vision at the highest level.
We plan to keep the game in Early Access for approximately one more year. Our goal is to launch the full version only when we're certain it delivers a complete and polished experience. While we have a clear roadmap, our main guide for leaving Early Access will be your feedback. The game will officially launch when it lives up to our vision and, most importantly, your expectations. We'll be sure to keep you updated on our progress every step of the way.
The current Early Access version offers a complete, self-contained story experience. The game is fully playable from prologue to epilogue, providing a finished narrative.
Complete Main Story: Experience the full plot, designed to be completed in approximately 1.5 to 2.5 hours.
Core Gameplay: All primary mechanics are in place, focusing on intricate puzzle-solving, narrative-driven quests, and tense psychological horror elements.
Finished World: The key locations and environments essential to the story are fully implemented.
Please Note: While the story is complete, we consider the game to be in Early Access because we plan to continue polishing the experience, fixing bugs, and potentially adding more content based on community feedback. You may still encounter minor issues, and we deeply appreciate your support in refining the final product.
We plan to gradually increase the price as we add new content and features. By purchasing the game during Early Access, you are getting it at a more affordable price as a thank you for your support and contribution to development at this early stage. All future updates during Early Access and the transition to the full version will be free for you.