Letsss Play
For os er Early Access en mulighed for at bygge vores spil sammen med vores fællesskab. Vi mener, at feedback og aktiv deltagelse fra spillerne er afgørende for at gøre projektet virkelig spændende og af høj kvalitet. Ved at udgive spillet på dette stadie vil vi indsamle værdifuld feedback om gameplay, balance og nye idéer. Det giver os mulighed for løbende at forbedre spillet, rette fejl og udvikle de aspekter, spillerne nyder mest. Jeres støtte og engagement er nøglen til at realisere vores vision på højeste niveau.
Vi planlægger at beholde spillet i Early Access i cirka et år mere. Vores mål er først at lancere den fulde version, når vi er sikre på, at den leverer en komplet og poleret oplevelse. Selvom vi har en klar køreplan, vil jeres feedback være vores vigtigste rettesnor for at forlade Early Access. Spillet udkommer officielt, når det lever op til vores vision og frem for alt jeres forventninger. Vi sørger for at holde jer opdateret om vores fremskridt hvert skridt på vejen.
Den nuværende Early Access-version tilbyder en komplet, selvstændig historieoplevelse. Spillet kan spilles fuldt ud fra prolog til epilog og giver en afsluttet fortælling.
Komplet hovedhistorie: oplev hele handlingen, designet til at kunne gennemføres på cirka 1,5 til 2,5 timer.
Kerne-gameplay: alle de primære mekanikker er på plads med fokus på indviklede gåder, fortællingsdrevne quests og spændingsfyldte psykologiske gyserelementer.
Bemærk: selvom historien er komplet, betragter vi spillet som Early Access, fordi vi planlægger at fortsætte med at finpudse oplevelsen, rette fejl og muligvis tilføje mere indhold baseret på feedback fra fællesskabet. Du kan stadig støde på mindre problemer, og vi sætter dyb pris på din støtte til at forfine det færdige produkt.
Vi planlægger gradvist at hæve prisen, efterhånden som vi tilføjer nyt indhold og nye funktioner. Ved at købe spillet under Early Access får du det til en mere overkommelig pris som tak for din støtte og dit bidrag til udviklingen på dette tidlige stadie. Alle fremtidige opdateringer under Early Access og overgangen til den fulde version vil være gratis for dig.