The Library of Babel
Join Ludovik in a 2D Stealth Platformer and Graphic Adventure, as he explores the jungles of a futuristic Babylon to discover the secret behind the Library of Babel’s sudden lockdown and the mysteries behind their mythical creators.
The world is now run by advanced robots, who know very little about their mythical creators. All is well and orderly in a society run by robots, until the discovery of a library that contains everything that has, is, and will ever be written— the perfect harbinger of chaos.
You play as Ludovik, a Seeker, sent to investigate a murder case in Babylon. When a state of emergency is suddenly declared, Ludovik finds himself in increasingly dangerous territory as he follows the murderer’s trail and unravels the mystery behind the Library’s sudden lockdown.
Featuring a world full of vast jungles, abandoned temples, and plentiful cybernetic inhabitants to interact with, The Library of Babel promises both a thrilling adventure full of danger and intrigue, and a thoughtful, atmospheric tale of how we consider infinity.