The Library of Babel
Wcielasz się w rolę Ludovika, poszukującego, który prowadzi śledztwo dotyczące morderstwa mającego miejsce w Babilonie. Po niespodziewanym ogłoszeniu stanu wyjątkowego Ludovik naraża się na coraz to większe niebezpieczeństwo, podążając śladem mordercy i rozwiązując zagadkę nagłego zamknięcia biblioteki.
Przedstawiając świat pełen rozległych dżungli, porzuconych świątyń i licznych cybernetycznych mieszkańców chętnych do interakcji, gra The Library of Babel stanowi przemyślaną i nastrojową opowieść o nieskończoności, a zarazem obietnicę trzymającej w napięciu przygody pełnej niebezpieczeństw i intryg.