Lies of P: Epic Games Store Launch Edition
Træd ind i den uforglemmelige verden af Lies of P med Epic Games Store Launch Edition, der samler grundspillet, dets fængslende forløber Overture og den eksklusive pakke Mischievous Puppet’s Outfit i én samlet digital samling.
I denne forvrængede fortælling, der er inspireret af den klassiske historie om Pinocchio, spiller du rollen som Geppettos dukke. ”Dukkevanvid” har spredt vanvid og vold i den Belle Époque-inspirerede by Krat. Du skal kæmpe dig vej gennem Krats forvrængede gader og tårnhøje vartegn, mestre dybe og dynamiske kampsystemer og forme din menneskelighed gennem svære valg, der handler om ærlighed.
Rejs derefter tilbage til byens sidste skrøbelige storhedsdage i Lies of P: Overture. Overture er en fængslende forløberudvidelse, der afslører begivenhederne, der førte til Krats undergang. Under ledelse af den legendariske Stalker skal du afdække skjulte historier, møde formidable nye fjender og bosser og udforske hidtil usete steder, der udvider verden og dens uforglemmelige mysterier. Din rejse gennem fortiden kaster nyt lys over fremtiden.
Denne udgave, der udelukkende er tilgængelig i Epic Games Store i en begrænset periode på 30 dage, inviterer spillerne til at opleve hele Krat-sagaen i én samlet rejse gennem skønhed og undergang.
Udforsk hele den vide verden gennemsyret af Belle Époque-stilen. Fra gaderne, der flyder med blod, i en ødelagt by til de overdådige palæer og uhyggelige vartegn fra byens storhedstid. Afdæk den fulde historie om byens dukkeindustri. Udgaven kombinerer den oprindelige fortælling med udvidelsen ”Overture”, der fungerer som en forløber, og giver et omfattende indblik i de figurer og tragedier, der førte til Krats undergang.
Lær at mestre et unikt kampsystem med våbenfremstilling, parering og mekaniske hjælpemidler. Kombiner grundspillets alsidige våbenfremstillingssystem, hvor du kan blande klinger og skæfter, med et arsenal af Legion Arms og udviklingsmuligheder, der giver en ægte malende oplevelse. Lav ødelæggende kombinationer for at besejre byens mest frygtindgydende bosser og forvrængede mekaniske rædsler.
I en verden, der er bygget på bedrag, er det dine beslutninger, der viser, hvor menneskelig du er. Du befinder dig i et dybt ”Løgnesystem”, hvor valg truffet i fortiden får konsekvenser i nutiden. Uanset om du trøster en fortvivlet sjæl eller søger hævn sammen med den legendariske Stalker, formes historien af hver eneste handling, der kan føre til flere unikke slutninger, der vil præge spillets fremtid.