Lies of P: Overture Edition
Experience the full, definitive journey of Lies of P in one complete package. Lies of P: Overture Edition features the original award-winning soulslike action RPG and its dramatic prequel expansion, Lies of P: Overture.
In this twisted tale inspired by the classic story of Pinocchio, you play as Geppetto's puppet. The Puppet Frenzy has consumed the Belle Époque-inspired city of Krat in madness and violence. You must battle through Krat's twisted avenues and towering landmarks, master deep and dynamic combat systems, and shape your humanity through difficult choices of honesty.
Then, travel back to the city’s final days of fragile grandeur in Lies of P: Overture. Overture is a gripping prequel expansion that reveals the events leading to Krat’s downfall. Guided by the Legendary Stalker, you'll uncover hidden stories, confront formidable new enemies and bosses, and explore never-before-seen locations that expand the world and its haunting mysteries. Your journey through the past sheds new light on the future.
Explore the full breadth of a world soaked in the style of the Belle Époque. From the blood-stained streets of a collapsed city to the opulent mansions and eerie landmarks of its peak, unearth the complete history of its puppet industry. This edition combines the original narrative with the Overture prequel expansion, offering a comprehensive look at the figures and tragedies that doomed Krat.
Master a unique combat system of weapon crafting, parrying and gadgetry. Combine the base game’s versatile weapon-making system, mixing blades and handles, with an arsenal of Legion Arms and progression choices for a truly expressive experience. Create devastating combinations to overcome the city's most formidable bosses and twisted mechanical horrors.
In a world built on deception, your decisions determine your humanity. Engage with a deepened "Lying System" where choices made in the past ripple through the present. Whether you are comforting a soul in despair or seeking vengeance alongside the Legendary Stalker, every action shapes the narrative, leading to multiple unique endings that define the future of the franchise.