Lies of P: Overture Edition
Doświadcz decydującej podróży z Lies of P w jednym pakiecie uwzględniającym nagradzaną podstawową grę oraz jej dramatyczny prequel, rozszerzenie Lies of P: Overture.
W tej wynaturzonej historii natchnionej klasyczną opowieścią o Pinokiu wcielasz się w rolę marionetki Gepetta. Opanowane przez furię marionetek i inspirowane epoką Belle Époque miasto Krat zostało pochłonięte przez szaleństwo i przemoc. Musisz się przedrzeć przez zdeformowane alejki i strzeliste sławne miejsca Kratu, mistrzowsko opanować zaawansowane i dynamiczne systemy walki oraz ukształtować swoje człowieczeństwo poprzez trudne wybory dotyczące szczerości.
Następnie wróć do ostatnich dni kruchej okazałości tego miasta w Lies of P: Overture. Overture to porywający prequel i rozszerzenie ujawniające wydarzenia, które doprowadziły do upadku Kratu. Pod przewodnictwem Legendarnej Tropicielki odkryjesz ukryte historie, stawisz czoła nowym groźnym przeciwnikom i bossom oraz zbadasz niewidziane dotąd lokacje, które poszerzą świat i jego upiorne tajemnice. Twoja podróż przez przeszłość rzuca nowe światło na przyszłość.
Dogłębnie zbadaj świat nasycony stylem Belle Époque. Od zakrwawionych ulic upadłego miasta po zamożne rezydencje i pełne grozy miejsca z czasów świetności, odkryj pełną historię przemysłu marionetek. Ta edycja łączy w sobie oryginalną narrację z prequelem, rozszerzeniem Overture, oferując kompleksowe spojrzenie na postaci i tragedie, które zgubiły Krat.
Opanuj wyjątkowy system walki oparty na tworzeniu broni, odbijaniu ciosów i gadżetach. Połącz wszechstronny system tworzenia broni – polegający na łączeniu ostrzy i rękojeści – z gry podstawowej z arsenałem rąk legionu i wyborem postępów, aby przeżyć coś prawdziwie wyrazistego. Stwórz niszczycielskie kombinacje, aby pokonać najgroźniejszych bossów i wynaturzone, mechaniczne potwory miasta.
W świecie zbudowanym na podstępach Twoje decyzja określają człowieczeństwo. Skorzystaj z pogłębionego systemu kłamstw, w którym wybory dokonane w przeszłości rozbrzmiewają echem w teraźniejszości. Bez względu na to, czy pocieszasz zdesperowaną duszę, czy szukasz zemsty u boku Legendarnej Tropicielki, każde działanie kształtuje narrację, prowadząc do wielu unikalnych zakończeń, które definiują przyszłość serii.