Lies of P: Overture Edition
Lies of P yolculuğunu tek bir paketle eksiksiz olarak deneyimle. Lies of P: Overture Edition, ödüllü orijinal soulslike aksiyon rol yapma oyununu ve oyunun etkileyici öncül genişlemesi Lies of P: Overture'ı içerir.
Klasik Pinokyo hikayesinden ilham alan bu karanlık hikayede Geppetto'nun kuklası rolündesin. Belle Époque atmosferini yansıtan Krat şehri Kukla Çılgınlığı'nın deliliği ve vahşetiyle harap oldu. Krat'ın kasvetli sokakları ve devasa yapılarının arasında savaş vermeli, derin ve dinamik savaş sistemlerinde ustalaşmalı ve dürüstlüğünü gösteren zor seçimlerle insanlığını şekillendirmelisin.
Sonra Lies of P: Overture'da şehrin solmaya yüz tutmuş ihtişamının son günlerine dön. Overture, Krat'ı yıkıma sürükleyen olayların anlatıldığı etkileyici bir öncül genişlemedir. Efsanevi Avcı'nın rehberliğinde gizli hikayeleri açığa çıkaracak, korkunç düşman ve boss'larla yüzleşecek ve hikayenin evrenini ve ürkütücü gizemlerini genişleten, daha önce görülmemiş yerleri keşfedeceksin. Geçmişe yapacağın bu yolculuk geleceğe ışık tutacak.
Belle Époque'u yansıtan dünyanın her yanını keşfet. Harap bir şehrin kanla kaplı sokaklarından görkemli konaklara ve tepelerdeki ürkütücü sembol yapılara kadar bu kukla sanayisi şehrinin tarihini tüm ayrıntılarıyla açığa çıkar. Bu sürüm, özgün hikayeyi Overture öncül genişlemesiyle birleştirerek lanetli Krat'ın önemli karakterlerine ve trajedilerine dair eksiksiz bir anlatı sunuyor.
Silah dövme, savuşturma teknikleri ve alet kullanımına dayalı eşsiz bir savaş sisteminde ustalaş. Ana oyunun bıçak ve kabzaları birleştirmeye dayalı çok yönlü silah yapımı sistemini Legion Arms cephaneliği ve gelişim seçenekleriyle bir araya getirerek kendine özgü bir savaş deneyimi yarat. Şehirdeki en güçlü düşmanları ve ürkütücü mekanikleri yenmek için yıkıcı kombinasyonlar oluştur.