Life is Feudal: Arden
Life is Feudal: Arden to nowe, darmowe MMORPG w średniowiecznym świecie, stworzone na fundamentach Life is Feudal: MMO. Bierz udział w emocjonujących walkach PvP, uczestnicz w politycznych intrygach, opanuj szereg profesji i wytwarzaj wyjątkowe przedmioty.
Przemierzaj pieczołowicie wykonaną mapę zawierającą wydzielone strefy PvP i PvE, oferujące coś dla każdego. Z kolei na specjalnych obszarach PvPvE zapolujesz na niebezpieczne Knoole dla cennych zasobów. Zachowaj ostrożność, bowiem inni gracze mogą poszukiwać tych samych skarbów.
Czasy wielu postaci wykonujących poszczególne role odchodzą do lamusa. W Arden umiejętności bojowe głównej postaci zmienisz w dowolnej chwili, udając się do pobliskiego monumentu gildii lub osobistego. Chcesz wymienić dwuręczny miecz na łuk lub włócznię? To szybkie i proste – dostosuj się do każdej sytuacji!
Handel w Arden jest niezwykle realistyczny. Ze względu na ograniczone miejsca na placówki handlowe przyjdzie ci ostrożnie wybierać lokalizację. Zapomnij o błyskawicznej dostawie – towary na sprzedaż musisz dostarczyć osobiście. Uważaj: twoją karawanę mogą w każdej chwili napaść zbójcy. Nieważne, czy chronisz swoich towarów, czy zasadzasz się na cudze – miej się na baczności.
Walka w Life is Feudal: Arden jest przystępna i realistyczna – trafienie przeciwnika wymaga celności, a statystyki fizyczne się liczą. Stań ramię w ramię z sojusznikami w wielkich starciach, uczestnicz w oblężeniach lub szlifuj umiejętności na arenie w pojedynkach bądź potyczkach PvP. Pole bitwy to twój plac zabawy.
Wkrocz do realistycznego, średniowiecznego świata, zapewniającego nieskończone możliwości. Twoje decyzje wpływają tutaj nie tylko na samą rozgrywkę, ale i rozwój całej gry. twoje wybory kształtują nie tylko przebieg rozgrywki, ale też kierunek rozwoju gry. Life is Feudal: Arden powstało w ścisłej współpracy z graczami, których uwagi inspirowały kluczowe decyzje twórców. Twój głos ma bezpośredni wpływ na przyszłość naszej gry.