Tak. W Life is Feudal: Arden występuje waluta w grze o nazwie Łaska Bogów (God's Favor), którą można nabywać w sklepie gry. Łaskę Bogów można wykorzystać do pozyskania różnego rodzaju przedmiotów kosmetycznych i dekoracyjnych, a także kont premium i wspomagaczy.
Tak. Możesz wystąpić o zwrot, kontaktując się z zespołem wsparcia Long Tale Games. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie, a zwrot zostanie przyznany w przypadku spełnienia wymaganych kryteriów.
Life is Feudal: Arden jest w fazie prac i otrzymuje bieżące aktualizacje oraz nowości wraz z kolejnymi łatkami. Przed nami wciąż wiele pomysłów do wdrożenia, ale Arden już teraz ma do zaoferowania mnóstwo zawartości do odkrywania. Bez względu na to, czy jesteś uprawiającym swoje poletko rolnikiem, hersztem bandytów czy ambitnym władcą, chcącym poszerzyć swoje terytoria, w naszym średniowiecznym otwartym świecie każdy znajdzie coś dla siebie. Wczesny dostęp umożliwia nam rozwijanie gry, a graczom oferuje możliwość wpływania na kształt Arden za sprawą uwag i opinii.
Pełna wersja Life is Feudal: Arden stanowić będzie zwieńczenie naszych prac oraz pomysłów społeczności. Dokładamy na bieżąco starań, aby udoskonalić grę, ale jej „pełna” wersja stanowić będzie punkt, w którym zarówno my, jak i członkowie społeczności wyrażać będziemy zadowolenie z jej obecnego kształtu. Oznacza to udoskonalone mechaniki, więcej zawartości oraz płynniejsze działanie zgodnie z oczekiwaniami wyrażonymi przez graczy.
Obecna wersja Life is Feudal: Arden jest w pełni grywalna, a krainy Arden są gotowe powitać graczy wszelkiego autoramentu. Gra oferuje szeroki wachlarz możliwości dla – bez względu na to, czy chcesz z powodzeniem uprawiać rolę, atakować terytoria rywali czy też umacniać swoje władztwo. Świat gry tętni życiem i wciąż się zmienia, oferując bezlik możliwości związanych z jego eksploracją, wytwarzaniem, walką oraz współpracą z innymi. Za sprawą bieżących aktualizacji i poprawek wrażenia z gry będą się jedynie poprawiać.
Life is Feudal: Arden jest grą tworzona z myślą o członkach jej społeczności, zaś ich uwagi stanowią kluczowy element przy jej rozwoju. Wsłuchujemy się w Wasze opinie, gromadzimy sugestie i wprowadzamy zmiany, aby gra dostarczała zabawy jak najszerszej rzeszy. Z graczami komunikujemy się za pośrednictwem serwera Discord, na którym zachęcamy do otwartej wymiany zdań poprzez dyskusje. Wspólnie rozwijamy Arden, zapewniając pogłębiony i prawdziwie średniowieczny świat.