Lifeslide
Learning to fly well is key! Lifeslide is a vibrant adventure crafted with love but don't be fooled by the serene looks. Your journey can be as exhilarating as it can be relaxing. The unique paper plane flight mechanic requires skill to master and each stage presents new challenges. You will have to make split-second decisions and daring leaps to reach the end.
The Story depicts a journey through a life's timeline in 28 unique levels that flow into each other seamlessly. You are racing the clock as you try to maintain the right balance between Time and Matter. Each time you fail, you can use collected Matter to improve stats such as aerodynamics, steering and lift. Collect pieces to unlock new paper planes with different styles of flight.
No timers, no penalties, no death! Configure a custom journey or revisit your favorite moments from Story in an endless adventure. Toggle randomization to create new experiences.