Lifeslide
Nauka latania to podstawa! Lifeslide to poruszająca przygoda, stworzona z wielką pasją. Nie daj się jednak zwieść sielskim obrazkom... Twoja podróż może być równie porywająca, co odprężająca. Wyjątkowa mechanika lotu papierowym samolotem wymaga mistrzowskiego opanowania, a każdy etap stawia nowe wyzwania. Aby dotrzeć do celu, musisz podejmować błyskawiczne decyzje i wykonywać śmiałe manewry.
Tryb Story opowiada o podróży przez całe życie w 28 niepowtarzalnych etapach, które płynnie łączą się ze sobą. Ścigasz się z zegarem, próbując zachować właściwą równowagę pomiędzy Czasem (Time) i Materią (Matter). Po każdej porażce możesz wykorzystać zebraną Materię, aby poprawić statystyki samolotu, takie jak aerodynamika, sterowanie i siła nośna. Zbieraj fragmenty, aby odblokować nowe papierowe samoloty różniące się charakterystyką lotu.
Bez zegara, bez kar, bez śmierci! Stwórz własną podróż albo powróć do ulubionych chwil z tryb Story, by zatracić się w niekończącej się przygodzie. Włącz elementy losowe, aby przeżyć coś nowego.