Limsod
Following a virus released from the laboratories, the population has been totally transformed into zombies determined to devour what remains of civilization. Accept your mission to wipe out all the zombies in these areas that have been left abandoned for years. Be careful, a small part of the zombies have been severely impacted, giving them special characteristics, which can turn your simple mission into a terrible hell. Quickly take your basic equipment and kill all the zombies to make the area peaceful again. Once you have achieved your goal, return to the base and upgrade your equipment for your next missions.