Lindwyrm - Strategyguide
Dive deep into the world of Lindwyrm and explore the fascinating creatures and monsters you will encounter on your adventure. Learn about their backgrounds, origins, and how they fight. Discover their strengths and weaknesses to gain the upper hand in the game. Many of these beings are inspired by myths and legends from the real world—uncover the stories behind their names and how they were brought to life in Lindwyrm.
The guide will be continuously expanded and kept up to date throughout the Early Access phase of the game. After major game updates, the guidebook will usually be updated within a few days, ensuring you always have the latest information at your fingertips.
Gain access to an exclusive arena where you can test your skills against powerful foes to earn exclusive rewards! When purchasing this package, you can find this arena in the underground of Lindwyrm!