Lindwyrm
Explore countless underground dungeons and face a variety of creatures from European folklore. Help to rebuild Sigiswal using the upgrade system, which unlocks advantages and new areas in the village. Face your opponents with weapons of your choice, which allow different fighting styles and special attacks. A roguelite action RPG with lots of exploration, fast and tactical hack'n'slay battles and treacherous traps. And mountain devils - they're just everywhere!
Lindwyrm offers you a selection of weapons that enable different attacks. Choose how you want to fight. Will it be the sword or the bow today? Find your style and let your hero shine!
Help the villagers rebuild Sigiswal. In the Underground you will find many materials that are urgently needed. The more the village recovers, the more quests, stores and other bonuses you can unlock. You choose what is rebuilt and when, giving Sigiswal your own touch.
Do you want to venture underground with caution or take full risk? No problem! Lindwyrm offers three difficulty levels, allowing you to decide how tough the challenge should be. The higher the level, the more damage you can take, but you also get more loot. At the hardcore level, one wrong step can be your last, and you must start again with a new hero.
Once upon a time, evil sorcerers tormented people day in and day out and made their lives more difficult. The terror was so great that people began to fight back and sent out heroes to drive the sorcerers underground.
Water under the bridge, all peaceful. At least that's how the young people in Sigiswal see it, while the elders still tell the old stories, filled with fear. But then the earth shakes and creepy monsters emerge from every crevice. When you reach the shores of the village, the whole place is in ruins. Countless people are missing and the monsters underground will not rest.
Will you help the villagers and venture into the depths? And where are all the heroes when you need them?