Lindwyrm Demo
Experience Lindwyrm's intense combat in this Challenge demo! Battle waves of monsters, master diverse weapons, and refine your monster-slaying skills in this focused taste of our roguelite action RPG. Get ready for epic fights and dynamic combat mechanics!
Embark on a thrilling adventure with this special challenge! Explore a unique demo dungeon that showcases the combat, puzzles, and platforming of Lindwyrms’ dungeons. Battle through enemies and solve puzzles to reach the Pit, where you’ll face waves of fearsome monsters like Mountain Devils, Nachzehrer, Kulmking, Draks, and the sinister Butzemann. Rack up points by defeating enemies, with each monster kill boosting your score. Are you ready to conquer the Pit?
Embark on Lindwyrm’s perilous journey where every defeat costs you hard-earned loot and materials. Team up with friends in cooperative gameplay for up to 4 players, sharing an HP pool that adds an extra layer of challenge. Explore dungeons filled with deadly traps, barricades, and puzzles, while unearthing a diverse array of weapons and skills to craft your hero’s playstyle.
Support the locals in reconstructing their village, unlocking new shops, quests, and areas. Harness the power of ancient runes to enhance your hero’s stats, adding strategic depth to your gameplay. For the ultimate test, dive into Hardcore Mode where character deaths are permanent, making every decision crucial.