Little Big Workshop
Forestil dig en magisk fabrik, der dukker op lige midt i din stue. Et omhyggeligt planlagt mesterværk, hvor flittige arbejdere sammensætter alt, hvad kunderne ønsker. Gummiander og kommoder, droner og elektriske guitarer, løbehjul og andre vidunderlige varer kan skabes af mange forskellige materialer og sælges for kontanter – kontanter, som du investerer direkte tilbage i din fabrik for at få flere maskiner, flere arbejdere og få din virksomhed til at vokse. I Little Big Workshop bliver du en fabriksmagnat!
Rigtige fabrikker – gjort SJOVE
Du er den store chef, og det er tid til at tage ansvaret for din helt egen bordmodel-fabrik. Organiser fabriksgulvet, administrer dine arbejdere, køb maskiner og design effektive produktionslinjer - alt sammen inden for tidsgrænsen og til kundens tilfredshed!
Tag det roligt, det er en sandbox-oplevelse, hvor du tænker, spekulerer og piller ved tingene, indtil du får det til at fungere, som du gerne vil have det. Lever produkter til kunder og et marked i konstant forandring, mens du producerer over 50 unikke produkttyper, bygget af flere dele og stykker – som alle kan skabes med forskellige materialer og produktionsmetoder. Ikke to fabrikker bør nogensinde se ens ud.
Start med blot et lille værksted, og udvid til en fabrik, der fylder hele skrivebordet. Lås op for stadig mere smarte maskiner, tilføj endnu flere produktionsmetoder, og mest af alt, få mere plads. Snart vil du køre flere produktionslinjer, producere hundredvis af avancerede produkter hver dag og med glæde se til, mens dine søde arbejdere udfører det faktiske arbejde.