Little Big Workshop
Bayangkan sebuah kilang ajaib, muncul tepat di ruang tamu anda. Sebuah karya agung yang dirancang dengan teliti, di mana pekerja yang rajin menghasilkan apa sahaja yang pelanggan mahukan. Itik getah dan almari laci, dron dan gitar elektrik, skuter dan barangan hebat lain boleh dicipta daripada pelbagai bahan yang berbeza dan dijual untuk tunai – tunai yang anda laburkan semula ke dalam kilang anda untuk mendapatkan lebih banyak mesin, lebih ramai pekerja dan mengembangkan perniagaan anda. Dalam Little Big Workshop anda menjadi hartawan kilang!
Bertenang, ini adalah pengalaman sandbox di mana anda berfikir, merenung dan mencuba pelbagai perkara sehingga ia berfungsi mengikut cara yang anda mahukan. Bekalkan produk kepada pelanggan dan pasaran yang sentiasa berubah, sambil anda menghasilkan lebih 50 jenis produk unik, dibina daripada pelbagai bahagian dan kepingan - kesemuanya boleh dicipta dengan bahan atat kaedah pengeluaran yang berbeza. Tiada dua kilang yang akan kelihatan sama.