Little Big Workshop
Salonunun tam ortasında beliren büyülü bir fabrika hayal et. Çok dikkatli işçilerin müşterilerin isteklerini hazırladığı, detaylıca planlanmış bir başyapıt. Plastik ördekler ve komidinler, drone'lar ve elektro gitarlar, scooter'lar ve diğer muhteşem ürünler çok farklı materyallerden üretilebilir ve nakit para karşılığı satılabilir – daha fazla makina, daha fazla işçi ve işini büyütmek için bu parayı hemen tekrar fabrikaya yatırabilirsin. Little Big Workshop'ta bir fabrika babasına dönüşüyorsun!
Gerçek fabrikalar - EĞLENCE üretir
Büyük Patron sensin ve kendi masa üstü fabrikanın başına geçme zamanı geldi. Fabrika alanını organize et, işçilerini yönet, makine satın al ve verimli üretim bantları tasarla - bunların hepsini zaman kısıtlamaları altında ve müşteri memnuniyetini karşılarken yapmalısın!
Rahatla, burası, işler senin istediğin gibi olana kadar düşünebildiğin, ölçüp tartabildiğin ve kurcalayabildiğin bir sandbox deneyimi. Çeşitli bölümler ve parçalardan üretilen 50'den fazla eşsiz ürün türünü üretirken müşterilere ve sürekli değişen pazara ürün sağla - bunların hepsi farklı materyaller ve üretim yöntemleri ile üretilebilir. Hiçbir iki fabrika aynı gözükmemeli.