LONESTAR
LONESTAR is a strategic Roguelike spaceship deckbuilder. As a bounty hunter, you will capture criminals scattered across the universe. Win the shockwave battle to gain rewards and vacations. Find treasures, customize spaceships, unlock talents, defeat the felons and be a legend!