LONESTAR
LONESTAR to strategiczny roguelike z budowaniem talii statków. Łowcy nagród łapią złoczyńców w kosmosie. Wygraj bitwę z falami uderzeniowymi, by zdobywać nagrody i urlopy. Szukaj skarbów, personalizuj swoje statki, odblokowuj talenty, walcz ze zbrodniarzami i zostań legendą!