LONESTAR
LONESTAR, stratejik Roguelike türü uzay gemili bir deste oluşturma oyunu. Ödül avcısı olarak evrendeki suçluları yakala. Şok dalgası savaşında galip gelerek ödül ve tatiller kazan. Hazineler bul, uzay gemilerini özelleştir, yeteneklerin kilidini aç, suçluları yen ve efsane ol!