LOOPMANCER
Neuro-comp interfaces, bionic prosthetics and nano-biotechnology have all become commonplace. Society is highly developed, but the gap between the haves and the have nots has only grown larger.
Xiang Zixu, a brilliant private eye, is killed while investigating the disappearance of a famous female journalist. Immediately after his death, he wakes up with a start in his apartment bedroom. Before he can process what happened, his phone rings and his colleague at the agency tells him of a new case: the disappearance of a famous female journalist.
This game features 7 finely-crafted large stages, including: Dragon Town, which comes alive with holiday spirit in the evening; the bleak and gloomy Shuigou Village; the luxurious Tang Dynasty Hotel; the maritime Bionic Beings' Training Base; and the Biotech Company...
Unlock new weapons and abilities through endless reincarnations to solidify and enhance your fighting skills. Unlock over 100 weapons, cast skills with prosthetic limb chips, and use tech items to defeat the enemy.
Face over 30 enemies with unique behavior patterns: vicious gangsters, well-equipped mercs, crazy mutants whose neuro-comp interfaces have been hacked, highly trained bionics, etc. The list goes on, and none of them will be easy to take down.
Certain areas will change at random after each life loop. Select your favorite battle mode and investigate the ultimate truth.
After each death, Xiang Zixu will awaken in his apartment and begin a new loop. As the story progresses, reviewing what seemed like the correct choice in the past may lead to a different conclusion.