LOOPMANCER
Interfejsy neurokomputerowe, bioniczne protezy i nanobiotechnologia… wszystkie te cuda przeszły już do codzienności. Chociaż społeczeństwo jest wysoce rozwinięte, to przepaść między bogatymi a ubogimi tylko się pogłębiła.
Xiang Zixu, wybitny prywatny detektyw, zostaje zamordowany podczas śledztwa w sprawie zaginięcia sławnej dziennikarki. Krótko po swojej śmierci mężczyzna zrywa się z łóżka we własnej sypialni. Zanim zdąży zrozumieć, co się właściwie stało, słyszy telefon. Kolega z agencji dzwoni, aby opowiedzieć mu o nowej sprawie: zaginięciu sławnej dziennikarki.
Gra obejmuje siedem rozległych, niezwykle dopracowanych poziomów. Wśród nich zobaczysz miasto Dragon Town, które wieczorem ożywa za sprawą świątecznego ducha, ponurą i mroczną wioskę Shuigou Village, luksusowy hotel Tang Dynasty Hotel, nadmorski ośrodek szkoleniowy Bionic Beings' Training Base, a także siedzibę Biotech Company.
Odradzaj się w nieskończoność i odblokowuj nowe bronie oraz umiejętności, aby utrwalić i wzmocnić swoje zdolności bojowe. Odblokuj ponad 100 nowych broni, rzucaj zaklęcia wyposażonymi w chipy protezami kończyn i korzystaj z zaawansowanej technologii, aby pokonać wroga.
Zmierz się z ponad 30 przeciwnikami o unikalnych wzorcach zachowania: są to między innymi bezwzględni gangsterzy, doskonale wyposażeni najemnicy, szaleni mutanci ze zhakowanymi interfejsami neurokomputerowymi, a także świetnie wyszkolone istoty bioniczne. Lista wrogów jest długa, a żaden z nich nie da Ci forów.
Za każdym razem, gdy Xiang Zixu zginie, obudzi się w swoim mieszkaniu i rozpocznie kolejny cykl życia. W miarę rozwoju fabuły możesz uznać, że to, co w przeszłości wydawało się właściwym wyjściem, wcale nie było najlepszym wyborem.