Lord Ambermaze
Lord Ambermaze is an adventure RPG with a turn-based combat system and time manipulation mechanics – only your steps can force the flow of time to move. Delve into the depths of the underworld to challenge the evil Lord and restore time.
Lord Ambermaze has frozen the flow of time to keep his rule over the world, and only the legendary Sword of Motion can stop him. Embark on a long and arduous journey as Zeyn, the young hero who wields the sword, to save the world and free the princess.
Time only moves when the hero does, and it is both your greatest strength and weakness. Use strength and cunning to overcome the challenges that await the hero. Be warned, only well-executed plans will ensure victory over the lord and his minions.