Lords and Villeins
Lords & Villeins is a new lighthearted city-building strategy simulation of medieval society where you shape the dynasty of the ruling family. In this game, you don't manage the daily life of every villager; instead, you deal with whole families and their descendants.
Players manage peasant and noble families, expand the production chain, work with the church, train an army for the king and influence the daily lives of villagers while making important decisions and engaging with the fantasy of being a ruler.
At the heart of its design is an emotional journey - seeing your villagers grow, evolve, create relationships, go through struggles and challenges to shape their lives and stories in interesting ways.