Lords & Villeins
Lords & Villeins to nowa, niezbyt poważna symulacja budowy średniowiecznego miasta i jego społeczności, w której kształtujesz dynastię rządzącego rodu. W tej grze nie zarządzasz codziennym życiem każdego mieszkańca; zamiast tego zajmujesz się całymi rodami i ich potomkami.
Gracze zarządzają rodzinami chłopów i szlachciców, rozwijają łańcuchy dostaw, współpracują z kościołem, szkolą armię dla króla i wpływają na codzienne życie mieszkańców, podejmując ważne decyzje i wcielając w życie wyobrażenia o byciu władcą.
Twórcy dążyli do tego, aby najistotniejsze było zaangażowanie emocjonalne – możesz patrzeć, jak wzrastają twoi poddani, jakie tworzą relacje, z jakimi wyzwaniami się stykają... Wszystko to kształtuje ich życie i tworzy interesującą opowieść.