Lords & Villeins
Lords & Villeins, yönetici ailenin hanedanlığını şekillendirdiğin ve bir orta çağ toplumunu yönettiğin, yeni neşeli bir şehir kurma strateji simülasyonu. Bu oyunda her bir köylünün günlük hayatını yönetmiyorsun; bunun yerine ailelerin bütünüyle ve onların varisleriyle ilgileniyorsun.
Oyuncular köylü ve soylu aileleri yönetiyor, üretim zincirini genişletiyor, kilise ile çalışıyor, kral için bir ordu yetiştiriyor ve köylülerin günlük hayatlarını etkiliyorlar, ayrıca bu sırada önemli kararlar alıyor ve bir yönetici olma fantezisine dalıyorlar.
Bu tasarımın kalbinde yatan ise duygusal bir yolculuk - köylülerinin yetiştiğini, geliştiğini, ilişkiler başlattıklarını, hayatlarını ve hikâyelerini ilginç şekillerde şekillendirmek için mücadele verdiklerini izlemek.