Lords of the Fallen II
Lords of the Fallen II is a dark fantasy action-RPG where brutal, soulslike combat meets a world splitting at its core. Battle against the darkness in an epic adventure across a shattered kingdom. One world. Two realms. No mercy.
Stolen by the Gods themselves, mankind is left forsaken, defenceless against the darkness. Unless this force is restored, the shadow of death will devour all. But how do you kill… an immortal?
Journey across a vast, war-torn kingdom crumbling from within, as the realms of living and dead begin to bleed into one. From moonlit citadels to time-ravaged temples, tread carefully, for each step forward may well be your last.
Engage in intense, soulslike battles where every strike counts thanks to a fast, fluid and aggressive combat system. Whether steel or sorcery, melee or ranged, experiment with countless builds to overcome each unique enemy encounter before delivering an arena-drenching execution.