Lost Abroad Café: Language Learning Management Sim
To get started, first select the location for your coffee shop among 7 cities across the world, with more coming up! Learn Spanish, French, Italian, German, Chinese (Mandarin), Korean, or Japanese by opening up shop in Mexico City, Paris, Milan, Berlin, Shanghai, Seoul, or Kyoto!
Learning a new language has numerous benefits, including improved cognitive function and memory, expanded career opportunities, and the ability to connect with people from different cultures. With Lost Abroad Café, you can learn a new language in a fun and engaging way that immerses you in the language and culture. Through regular practice and repetition, you will improve your language skills and, most importantly, be able to associate what you learn with real objects and actions, not just text-based translations.
Join the growing community of language learners and get Lost Abroad Café now on Early Access. With a fun and engaging game-based approach to language learning, regular updates and new features, and the support of our active Discord community, Lost Abroad Café is the perfect way to improve your language skills and open up a world of possibilities.