Lost Eidolons – Artbook & World Map
Dodatek zawiera mapę Artemesii, a także cyfrowego, 170-stronicowego artbooka pełnego przepięknych grafik. Znajdziesz w nim grafiki oraz rendery różnych regionów, pól bitwy, postaci, istot, obiektów i nie tylko.
W artbooku uwzględniono też komentarze osób, które ożywiły Lost Eidolons. Dzięki nim poznasz ciekawostki dotyczące świata gry oraz kreatywnego procesu jego tworzenia. Niezależnie od tego, czy chcesz zrelaksować się, niezobowiązująco przeglądając piękne prace, czy też skrupulatnie przeanalizować każdy ich szczegół, możesz mieć pewność, że czeka Cię wspaniała zabawa.