Lost Eidolons - Çizim Kitabı ve Dünya Haritası
Bu DLC'de Artemesia'ya ait dünya haritası ve 170 sayfayı aşan büyüleyici sanat eserleriyle dijital bir çizim kitabı bulunuyor. Çeşitli bölgelerin, savaş alanlarının, karakterlerin, yaratıkların, nesnelerin ve daha fazlasının çizimlerini ve modellenmiş hallerini göreceksin.
Çizim kitabında ayrıca Lost Eidolons'a hayat verenlerden hikâyeyi ve yaratım sürecini anlatan notlar bulunuyor. İster arkana yaslanıp güzel sanat eserlerine göz at ister her parçayı en ince ayrıntısına kadar hayranlıkla incele, bunun eğlenceli bir yolculuk olacağından emin olabilirsin.