Lost Eidolons Digital Deluxe
Pakiet Lost Eidolons Dixital Deluxe zawiera podstawową grę, cyfrową ścieżkę dźwiękową skomponowaną przez Clarka Abouda, cyfrową mapę świata oraz artbooka – a to wszystko w obniżonej cenie.
Przepiękne grafiki i harmonijna muzyka pozwolą Ci zatracić się w świecie Artemesii!