Lost Eidolons - White Horse
Sınırlı süreliğine mevcut olan bu ücretsiz DLC ile Lost Eidolons'un çıkışını kutla. Bu DLC, Eden'ın atını kudretli beyaz bir atla değiştirerek savaş alanındaki önderliğini yüceltiyor.