Lost Relics
Items can be traded on the blockchain for Enjin coin on nft.io (Opens in new tab)
Enjin Wallet (Opens in new tab) is supported on iOS and Android, but any Substrate compatible wallet will work.
Lost Relics is integrated with Enjin's Blockchain (Opens in new tab) which is a highly efficient proof-of-stake chain built on the open source Substrate technology (Opens in new tab).
It has very low transaction fees and is built from the ground up for video game items.
We have a full character progression system, various game modes, frequent events, and a gathering and crafting system.