Lost Relics
Items can be traded on the blockchain for Enjin coin on nft.io (يفتح في علامة تبويب جديدة)
We publish information about each update on our blog (يفتح في علامة تبويب جديدة).
The best way to provide feedback and report bugs is on our Discord Server (يفتح في علامة تبويب جديدة).