Lost Relics
Items can be traded on the blockchain for Enjin coin on nft.io (Se abre en una nueva pestaña)
We publish information about each update on our blog (Se abre en una nueva pestaña).
The best way to provide feedback and report bugs is on our Discord Server (Se abre en una nueva pestaña).